Tomin Kuva Ky Verkkokauppa

Rekisterinpitäjällä on tietosuoja-asetuksen mukaan velvollisuus informoida selkeällä tavalla rekisteröityjä. Tämä seloste täyttää informointivelvoitteen.

1. Rekisterinpitäjä

Yrityksen nimi: Tomin Kuva Ky

Yhteystiedot:
Ilmarinkatu 11
55100 Imatra

Yhteystiedot rekisteriä koskevissa asioissa

Yrityksen / henkilön nimi: Hälvä Risto

postinumero toimipaikka:
Ilmarinkatu 11
55100 Imatra

puhelinnumero 0405125895

sähköposti tominkuva@co.inet.fi

Tapauksen mukaan mahdollisen tietosuojavastaavan yhteystiedot:

Tietosuojavastaava

Yrityksen / henkilön nimi Risto Hälvä
osoite
postinumero toimipaikka: Ilmarinkatu 11
55100 Imatra

puhelinnumero 0405125895

sähköposti tominkuva@co.inet.fi

2. Rekisteröidyt

Ketä rekisterissä on, esim. asiakkaat, potentiaaliset asiakkaat tms.

3. Henkilötietojen käyttötarkoitus

Rekisterin pitämisen peruste:

esim. Henkilötietoja käsitellään rekisteröidyn asiakassuhteen perusteella
esim. Henkilötietoja käsitellään suostumuksen perusteella (esim. messuilla kerätty potentiaalilista, lomakkeelle kysytty lupa markkinointiin)
Henkilötietojen käsittelyn ja rekisterin käyttötarkoitus

Henkilötietoja käsitellään vain ennalta määriteltyihin tarkoituksiin, jotka ovat seuraavat:

esim. asiakassuhteen hoitaminen
esim. palveluistamme kertominen
4. Rekisteriin tallennettavat henkilötiedot

Asiakasrekisteri sisältää seuraavat tiedot:

Yhteystiedot

nimi
osoite
sähköposti
puhelinnumero

Asiakastiedot

tiedot ostetuista tuotteista / palveluista
5. Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä on seuraavat oikeudet, joiden käyttämistä koskevat pyynnöt tulee tehdä osoitteeseen yhteystiedot

Tarkastusoikeus

Rekisteröity voi tarkistaa tallentamamme henkilötiedot.

Oikeus tietojen oikaisemiseen

Rekisteröity voi pyytää oikaisemaan häntä koskevat virheelliset tai puutteelliset tiedot.

Vastustamisoikeus

Rekisteröity voi vastustaa henkilötietojen käsittelyä, mikäli kokee, että henkilötietoja on käsitelty lainvastaisesti.

Suoramarkkinointikielto

Rekisteröidyllä on oikeus kieltää tietojen käyttäminen suoramarkkinointiin.

Poisto-oikeus

Rekisteröidyllä on oikeus pyytää tietojen poistamista, jos tietojen käsittely ei ole tarpeen. Käsittelemme poistopyynnön, jonka jälkeen joko poistamme tiedot tai ilmoitamme perustellun syyn, miksi tietoja ei voida poistaa.

On huomioitava, että rekisterinpitäjällä voi olla lakisääteinen tai muu oikeus olla poistamatta pyydettyä tietoa. Rekisterinpitäjällä on velvollisuus säilyttää kirjanpitoaineisto Kirjanpitolaissa (luku 2, 10 §) määritellyn ajan (10 vuotta) mukaisesti. Tämän vuoksi kirjanpitoon liittyvää aineistoa ei voida poistaa ennen määräajan umpeutumista.

Suostumuksen peruuttaminen

Jos rekisteröityä koskeva henkilötietojen käsittely perustuu ainoastaan suostumukseen, eikä esim. asiakkuuteen tai jäsenyyteen, voi rekisteröity peruuttaa suostumuksen.

Rekisteröity voi valittaa päätöksestä tietosuojavaltuutetulle

Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rajoitamme kiistanalaisten tietojen käsittelyä siksi aikaa, kunnes asia saadaan ratkaistua.

Valitusoikeus

Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle kantelu, jos hän kokee, että rikomme henkilötietoja käsitellessämme voimassa olevaa tietosuojalainsäädäntöä.

Tietosuojavaltuutetun yhteystiedot: www.tietosuoja.fi/fi/index/yhteystiedot.html

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Toimitettavien tietojen tulisi sisältää tiedot tietolähteiden luonteesta (esim. onko kyseessä julkisesti vai yksityisesti ylläpidetty tietolähde, organisaation/toimialan/sektorin tyyppi ja tieto siitä, mistä tieto on peräisin (esim. EU tai ei-EU). Nimenomainen tietolähde tulisi pääsääntöisesti tarjota, jollei se ole mahdotonta.

Asiakastiedot saadaan säännönmukaisesti: (kirjoita, miten keräätte asiakastiedon)

esim. asiakkaalta itseltään asiakassuhteen syntyessä
esim. asiakkaalta itseltään verkkolomakkeen kautta
7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Jos ette luovuta tietoja:

Tietoja ei pääsääntöisesti luovuteta markkinointitarkoituksiin Yritys Oy:n ulkopuolelle.

Jos luovutatte tietoja, esim. näin:

Luovumme tietoja yritykselle x käyttötarkoitus z varten. Yritys x on sitoutunut noudattamaan tietosuoja-asetuksen vaatimuksia.

Jos käytätte esim. uutiskirjeohjelmaa tms., kirjatkaa esim. näin:

Olemme varmistaneet, että kaikki palveluntarjoajamme noudattavat tietosuojalainsäädäntöä. Käytämme säännönmukaisesti seuraavia palvelutarjoajia:

yritys y
(Huom! Varmista, että sopimuksissanne palveluntarjoajien kanssa on huomioitu tietosuoja-asetus.)

8. Käsittelyn kesto

Kirjaa, kauanko tietoa säilytetään, tai käsittelyn pituutta koskevat yleiset periaatteet.

esim. Henkilötietoja käsitellään pääsääntöisesti niin kauan, kuin asiakkuus on voimassa
esim. Markkinointilistaltamme rekisteröity pääsee poistumaan itse jokaisessa lähettämässämme markkinointisähköpostissamme olevan linkin kautta.
9. Henkilötietojen käsittelijät

Kirjaa, ketkä käsittelevät tietoja. Esimerkiksi asiakasrekisteriä käsittelevät Yritys ry:n työntekijät.

Kirjaa tähän myös, jos ulkoistatte henkilötietojen käsittelyä alihankinnan tai ulkoistamisen yhteydessä. Tällaisia voivat olla esim. tilitoimisto tai IT-tuki, jolla on pääsy tietojärjestelmiin.

Rekisterinpitäjä ja tämän työntekijät käsittelevät henkilötietoja. Voimme myös ulkoistaa henkilötietojen käsittelyn osittain kolmannelle osapuolelle, jolloin takaamme sopimusjärjestelyin, että henkilötietoja käsitellään voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti ja muutoin asianmukaisesti.

10. Tietojen siirto EU:n ulkopuolelle

Jos tietoja ei siirretä EU:n ulkopuolelle:

Henkilötietoja ei siirretä EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.

Jos tietoja siirretään EU:n ulkopuolelle:

Tietoja siirretään säännönmukaisesti EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle. Kun tietoja siirretään EU:n ja ETA:n ulkopuolelle, huolehdimme henkilötietojen suojan riittävästä tasosta muun muassa sopimalla henkilötietojen luottamuksellisuuteen ja käsittelyyn liittyvistä asioista lainsäädännön edellyttämällä tavalla.

Jos tietoja siirretään, kirjaa kohtaan 6 säännönmukaiset luovutukset kenelle ja miksi tietoja luovutetaan.

11. Automaattinen päätöksenteko ja profilointi

Jos ette käytä tietoja automaattiseen päätöksentekoon tai profilointiin, kirjatkaa esim. näin:

Emme käytä tietoja automaattiseen päätöksentekoon tai profilointiin.

Jos käytätte tietoja automaattisen päätöksentekoon tai profilointiin, kirjatkaa käyttö ymmärrettävästi.

Selvitä profiloinnissa merkitykselliset tiedot käsittelyyn liittyvästä logiikasta samoin kuin kyseisen käsittelyn merkittävyys ja mahdolliset seuraukset rekisteröidylle.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 05.4.2018 alkaen

Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myyTomin Kuva Ky y-tunnus 0781784-9. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.tominkuva.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

viitenumeron
pankkitilinumeromme
laskun loppusumman
tilauksen sisällön.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Checkout-sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna. Lasku.

Maksupalveluntarjoaja

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Toimitusaika

Toimitusaika on 3-7 arkipäivää.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjeenä, pikkupakettina ja pakettina, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
pankkitilinumerosi
sekä kopio Tomin Kuva Ky:n tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Tomin Kuva Ky
Ilmarinkatu 11
55100 Imatra

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautus ei koske toimitus- ja postituskuluja.

Huomautusaika

Huomautusaika on 14 päivää.

Kuljetusvauriot

Asianmukaisesta pakkaamisesta huolimatta tuotteet voivat vaurioitua kuljetettaessa. Tarkista pakkaus jo vastaanottaessa ja tee yhdessä Postihenkilökunnan kanssa vahinkoilmoitus, mikäli pakkaus on vaurioitunut kuljetuksen aikana. Ota yhteyttä myös toimittajaan, mahdollisen uuden tuotteen toimittamiseksi.

Reklamaatiot

Virheellisistä ja vääristä tuotteista on ilmoitettava myyjälle mahdollisimman pian, mutta viimeistään 8 päivän kuluessa.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tomin Kuva Ky käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Tomin Kuva Ky sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Force majeure

Emme vastaa ylivoimaisesta esteestä, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, viranomaispäätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta meistä johtumattomasta viivytyksestä toimituksissamme.

Riitojen ratkaisu

Riidat ratkaistaan ensisijaisesti sopimalla, mutta tarvittaessa Imatran käräjäoikeudessa Suomen lain mukaan.

Lisätietoja myyntipalvelustamme.